Aceptar

Utilizamos cookies propias y de terceros para mejorar la experiencia de navegación y ofrecer contenidos y servicios de interés.
Al continuar con la navegación, entendemos que se acepta nuestra política de cookies.

Convóquense dos beques de Formación Especializada pa la Oficina de Normalización Llingüística

Votos

(Total de votos recibidos 41)

(Puntuación 3,12)

aviso
El plazu de presentación de solicitúes entama’l 9 d’ochobre de 2018 y remata’l 22 d’ochobre de 2018 (dambos incluyíos)

Les beques empobínense a facilitar la formación especializao de persones con titulación de Gráu, Llicenciatura o Diplomatura universitaria de delles especialidaes, en materies rellacionaes cola cultura y la llingua asturiana, promoviendo la participación de les persones beneficiaries nos llabores formativos de la Oficina de Normalización Llingüística.

Dambes beques van tener una duración de doce meses (30 hores selmanales). Les persones becaes van incorporáse nel mes de payares de 2018.

Les persones interesaes han apurrir la solicitú y la documentación que s’esplicita nes bases na Fundación Municipal de Cultura, Educación y Universidá Popular                   (C/ Xovellanos 21, planta baxa, CP 33201, n’horariu de 9.00 a 14.00 hores) o na Rede Municipal d’Oficines d’Atención a la Ciudadanía del Conceyu de Xixón amás de nos llugares conseñaos nel artículu 16.4 de la Llei 39/2015, de 1 d’ochobre de Procedimientu Alministrativu Común de les Alministraciones Públiques (BOE 2/10/2015).

El plazu de presentación de solicitúes entama’l 9 d’ochobre de 2018 y remata’l 22 d’ochobre de 2018 (dambos incluyíos).

Puedes consultar les bases completes y acceder al formulariu de solicitú nesti enllaz.