Aceptar
Utilizamos cookies propias y de terceros para mejorar la experiencia de navegación y ofrecer contenidos y servicios de interés.
Al continuar con la navegación, entendemos que se acepta nuestra política de cookies.

Concursu de rellatu curtiu: "Qué guapo ye querese"

Votos

(Total de votos recibidos 1)

(Puntuación 5,00)

queguapoyequerese
Con motivu del Día Européu de les Llingües presentamos esti concursu. Van poder presentase a esti Concursu toles persones d’ente 16 y 25 años (dambos incluyíos) con rellatos curtios en llingua asturiana hasta'l 17 de payares.

Güei, 26 desetiembre ye’l Día Européu de les Llingües. Esta fecha celébrase dende 2001,por iniciativa del Conseyu d’Europa, col envís de fomentar l’aprendizaxe dellingües n’Europa, pa persones de toles edaes.

Los oxetivosd’esta efeméride pasen por alertar a la ciudadanía de la importancia delaprendizax d’idiomes y diversificar la gama de llingües, cola fin d’incrementarel plurillingüismu y la comprensión intelectual; promover la rica diversidállingüística y cultural d’Europa o fomentar l’aprendizax permanente d’idiomesdientro y fuera de les escueles.

Nesti día entámense una serie d’eventos en toaEuropa, actividaes pa la reciella, programes de radio y televisión, clasesd’idiomes y conferencies.

Nesti marcu,queremos presentar una iniciativa desenvuelta, a comuña, ente la Oficina deNormalización Llingüística y el Conseyu de la Mocedá de Xixón. Trátase delconcursu de rellatu curtiu Qué guapo yequerese, empobináu a xente mozo, a persones d’ente 16 y 25 años., en dosestayes, una pa persones d'ente 16 y 18 años y otra pa persones d'ente 19 y 25años.

Con esticoncursu pretendemos fomentar l’usu del asturianu ente la mocedá, pa falar detou tipu de coses (normalizar l’usu social del asturianu); averar lalliteratura a la mocedá; promover un querer llibre, igualitariu, con bontratu…seya p’hacia persones o p’hacia idiomes y dar visibilidá al Día delIdioma Maternu y al amor poles llingües, concretamente, pol asturianu.

Nos rellatoscurtios, les y los participantes van poder manifestar los sos quereres, polasturianu o cualesquier otra llingua, por otres persones, por elles y ellosmesmos, o por dalguna cosa que-yos allegre los díes y-yos faiga la vida más agradable.

El plazu depresentación d’orixinales empecipia güei, 26 de setiembre -Día Européu de lesLlingües- y remata’l 17 de payares. Los premios van entregase’l 21 de Febrerude 2018, coincidiendo col Día Internacional de la Llingua Materna.

Calca nesti enllaz pa consultar les BASES.