Aceptar
Utilizamos cookies propias y de terceros para mejorar la experiencia de navegación y ofrecer contenidos y servicios de interés.
Al continuar con la navegación, entendemos que se acepta nuestra política de cookies.

Nel comerciu xixonés la lliteratura tamién ye bienvenida

Votos

(Total de votos recibidos 0)

(Puntuación 0)

cartel escaparates
Nel marcu de la XXXVIII Selmana de les Lletres Asturianes entamamos, en colaboración cola Unión de Comerciantes, una campaña de promoción de la lliteratura asturiana fecha por muyeres.

Dende la Oficina de Normalización Llingüística de Xixón pretendemos asina visibilizar la lliteratura n'asturianu escrita por muyeres y facilitar con ello que los y les xixoneses s'averen a estes publicaciones emplegando pa ello la Rede de Biblioteques del Conceyu.

Esta campaña va desendolcase ente'l 2 y el 10 de mayu colocando nos escaparates una decoración especial consistente nuna bolsa de compra col "lema" “Llámalo pol nome, ye lo normal”, dellos llibros d'estes escritores y un cartel qu'identifique esta iniciativa frente a la vecería.   

Per otru llau, el día 5 de Mayu, Día de les Lletres Asturianes van entregase de baldre dellos llibros n'asturianu pa sortear ente la vecería de los comercios participantes.