Aceptar

Utilizamos cookies propias y de terceros para mejorar la experiencia de navegación y ofrecer contenidos y servicios de interés.
Al continuar con la navegación, entendemos que se acepta nuestra política de cookies.

Premiu "Fierro Botas"

Votos

(Total de votos recibidos 41)

(Puntuación 3,05)

Fierro Botas
L'octavu premiu Fierro Botas queda ermu.
El pasáu vienres 27 de payares, aconceyó'l xuráu del Octavu Premiu d'ensayu y trabayos d'investigación " Fierro Botas", presidíu por Dña. Ana Montserrat López Moro, Conceyala d'Educación y Cultura, y formáu por D. Xose Nel Riesgo Fernández, Direutor de la Fundación Municipal de Cultura, Educación y Universidá Popular, Doña Marta Mori de Arriba, representante de l'Academia de la Llingua, D. Humberto Gonzali García, escritor y xestor cultural, D.Jaime González- Fierro Huerta, filólogu y representante de la familia Fierro-Botas y D. Martin de Villar, ganador de la edición anterior que disculpó la so ausencia por causes profesionales y mandó les conclusiones per escrito, actuando como secretaria Dña. Mª Xosé Rodríguez López, Responsable de la Oficina de Normalización Llingüística.

De resultes del aconceyamientu y tres les deliberaciones oportunes, el xuráu decidió por mayoría, dexar ermu'l premiu d'esti añu.