Aceptar

Utilizamos cookies propias y de terceros para mejorar la experiencia de navegación y ofrecer contenidos y servicios de interés.
Al continuar con la navegación, entendemos que se acepta nuestra política de cookies.

Entamen los nuevos cursos d'Iniciativa pol asturianu

Votos

(Total de votos recibidos 52)

(Puntuación 3,10)

VI Cursu d'Iniciativa
DOMINGU 25 DE XINERU, ÚLTIMU DÍA DE MATRÍCULA
Iniciativa pol Asturianu, en collaboración col Conceyu Universitariu pol Asturianu (CUPA) abre'l plazu p'apuntase a la sesta edición de los Cursos d'Asturianu en Xixón, una esperiencia formativa qu'entama en collaboración cola Academia de la Llingua Asturiana y el Conseyu de Mocedá de Xixón.

Los cursos que se van facer una edición más na sede del Conseyu de la Mocedá de Xixón (Avda. Manuel Llaneza, 68), van entamar a partir del 26 de xineru, cuntando con 36 hores llectives cada nivel.

El cursu va celebrase los llunes y miércoles, de 17 a 19 hores nel casu del nivel inicial, y de 19 a 21 hores pal nivel II, acabando'l 25 de marzu de 2015.

El nivel inicial ta empobináu a persones ensin conocimientos d'asturianu o con nivel baxu de conocencia ya inclúi, pa les persones que lu superen, un diploma de l'Academia de la Llingua Asturiana, entidá reconocida pola Conseyería d'Educación pa la formación del profesoráu.

El nivel II ta empobináu a persones con una conocencia más fonda del idioma, que yá ficieren dalgún cursu enantes.

El preciu de la inscripción ye de 60 euros (50 pa los socios d'Iniciativa pol Asturianu), incluyendo los materiales necesarios pa llevar alantre'l cursu. Les persones que nun puedan asistir por tar fuera d'Asturies o por razones d'otru tipu van poder siguir el cursu a distancia.

Más información y matrícula nel enllaz que vien darréu: