Aceptar
Utilizamos cookies propias y de terceros para mejorar la experiencia de navegación y ofrecer contenidos y servicios de interés.
Al continuar con la navegación, entendemos que se acepta nuestra política de cookies.

El pallabreru del baloncestu

Portada pallabreru baloncestu
Autor Cristina Bobes Limenes, María Cuervo Escribano, Maximino Marín Asensio y Mª Xosé Rodríguez López
Editor Oficina Municipal de la Llingua. FMCEUP. Ayuntamientu de Xixón.
Año 2012
Edición
Soporte Libro
Nº de páginas 28
Colección Los pallabreros.
Descripción

Ye esti yá’l cuartu de los pallabreros venceyaos al ámbitu de lo deportivo que s’asoleya col envís de crear y difundir material específicu del mundu del deporte, al tiempu que se fai un llabor de sensibilización y normalización del usu del asturianu tanto dende los clubles o entidaes deportives como dende los distintos departamentos y conceyalíes de Xixón.

Tamién ye importante que les asociaciones y entidaes deportives se decaten del so importante papel na promoción del asturianu y favorecer l’accesu de la ciudadanía a productos y servicios deportivos na nuestra llingua.

Si va unos años metíamos un gol pela escuadra, demostrábemos que quien nada nun s’afuega, o pedalíabamos col asturianu, esti añu queremos meter un triple a la llingua; poro, Maximino Marín Asensio, María Cuervo Escribano y Cristina Bobes Limenes, coordinaos por Mª Xosé Rodríguez López recueyen nesti llibrín al rodiu de 140 términos que falen de la xente que participa nel xuegu, l’arbitraxe, el terrén, el material, les situaciones y los tiempos de xuegu ente otros. Faise tamién un repasu pelos equipos más importantes del baloncestu xixonés y delles menes de baloncestu menos conocíos.

El pallabreru del baloncestu – del que s’editaron 2.000 exemplares- va repartise ente los y les xugadores de los equipos base al través de los equipos xixoneses, les escueles y ente tola xente interesao al traviés de la Oficina Municipal de la Llingua.

Precio De baldre.
Fecha Llunes, 11 de Junio de 2012